12/25/09

Mona x Christmas Party






Earlier this week Mona had a christmas party for all her peoples. The boys invited me to come thru and have some dranks so i decided to stop by after work. The place was PACKED, the music was GREAT and the girls was OUT (lol) I dont usually care where I go as long as I have fun and Azuka and I had a fuckin blast, I ♥ that man.



See the rest on Will's blog ;)

11 comments:

Anonymous said...

PLEASE do tell how you got your hair to that gawwjuss color!!!

OmarinhoDeCasablanca said...

Fab look for Nebby, its lookin like fun times indeeed.

❥ jαι said...

Looks like fun and Mona is a bun.

Nebby said...

whats a bun? like a hunny bun? lol

Nebby said...

thank you! k well as u know my hair was dyed black and i was sooo sick of it maybe i'll do a video to explain depending on how many ppl wanna know cuz its too hard to type

Anonymous said...

Neb, one time (during the summer I thought?) you send us to Will's blog for more pictures and I did and I saw a really really REALLY nice guy over there. Hmmm. I went back to check him out a couple of times even with Wills heavy blog fucking up my bosses computer. It was aaaaaaaall good.

Ps. You did your hair yourself? :l But how did you do the highlighting? I can't even get one color straight. Show us how pls, because it looks great!

Nebby said...

lol WHO WAS IT lol i can do the highlighting but i went to a salon for the highlights i changed it to light myself tho

Anonymous said...

please do make a vid

Anonymous said...

Lol, I always have to search for Brazen Hussy on your site first, because that's how I remember the other party (Purple Cloth) you wrote about and that's how I can find him on Will's blog.

Anyway him!http://lostinthewillderness.com/blog/wp-content/uploads/2009/10/img_4231.jpg: I want his head on this body: http://img94.imageshack.us/img94/6118/small2o.jpg But I'll give him the right work-out, so that will work out just fine. *wink wink*

(Oh Dear God, dont let his girlfriend show up on this site.)

Nebby said...

LMAOOOOO ur the cutest!!! i dont kno him personally but yes he is cute, girlfriendless but we cant cut off his head...

Anonymous said...

Loool @ we can't cut of his head. No, but a nice work-out will do. I'll get the work-out from one of your X rated posts! That's what they are there for, right!