10/29/09

Third time is a charm

Lol this is funny. I always find myself talking about these things with my boys. So really tho, how many shots should a man get to prove his dick game?! I agree with the big dude w the shades. The first time they can be so excited to FINALLY get ur pants off that they might only last 5 min. The second time could be alcohol involved and they just can't focus and they disappoint you yet again but how many trials can a dude really get???? I call my sex life lotto sex. I never been with a guy that gave me AMAZING sex alllllll the time. sometimes are hotter than others, that's just how it is. You win some you lose some ... what's your take on this???

5 comments:

Cass said...

LOL... Yo more than 2 is TOO much! She said "if you're good lookin we'll give you a few extra shots." Is she for real?! IMO, if you're good looking i def expect more from you, therefore if you can't pull through to back those looks up, that's a turn off!

karlareyes_ said...

You gotta know what your doing in the bed room. Big cock or not, & if you got looks its not goign to help if you cant satisfy me..I say only two chances.. he needs to know his mistakes the first time & the second time he better perform .. lol .. what im talkign about at 330am!

AYO! stephie said...

I understand what the dude said about being too excited, being drunk, etc. BUT still. Like i'm in the situation right now. It's been... 4 times & I've been satisfied but not to what i'm used to. Why am I gone stick around & WAIT for dude to give me bomb sex when I know I can get it elsewhere?

Our relationship is cutty buddies, so the situation/relationship you have w| the dude might change your answer.

monica said...

it all depends how much u even like this guy...if its that bad then thats just a huge turn off...but sex isnt everything so maybe he deserves one more chance to redeam himself...n also some girls need to think hmmm maybe he isnt the prob u cant expect a guy to be all excited if ur just laying there like a starfish

Felix said...

I have to give a guys perspective on this, i think there's way to much pressure on dudes to put it down extra vicious. I mean if you talk a good game you definatley gotta do whatcha say, no dude has good shit the first time we all fumble but i'm thinking 3 is alittle too much for chances 2 at the most fellas, come on if yall putting it down foreal foreal yall SHOULD be pro's. No half-steppin on the SEX game. Ladies need that these days and just too clarify what if yall women are terrible, does that count for anything? it takes 2 to tango hah.