11/24/08

Hello world!!

Hiiiiiiiiiiiiiiiiii guys!!! soooOooOOoOOooo I know some of my friends that blog check their stats on a daily..which is cool i just set up an account when i first started blogging and never checked up on it *does beyonce dance* So i went to check on my fellow visitors (that's YOU) and helllooooo!! holly shit! ppl are from all over the place. Knowing me being the travel bug queen i went to see my top 40. waaa waaa weee waaaa I would love to visit alllll them places plus mo' how about we work out a lil deal ovah here at The Segment, i keep bloggin and you just provide me with a place i can rest my head when i decide to visit your country. Sri Lanka, Brazil, Austria...i got my eyes on you!

16 comments:

Ray (Sri Lanka) said...

BRING IT!!! COME TO ME FIRST

Nebby said...

only if MIA is there :) lol jk

Philip said...

hola nebby! love de blog and the other pple in it too, we hope you come to spain we have delicioso food amor

tarsha said...

Well, i want to come to Toronto. I need to see what the hype is about. All ya gotta do is send me a plane ticket,and find me a place to chill while i'm in the city.lol.

Chilly Willy said...

ur a nerd lol

we have like the same posts. lol

Anonymous said...

come to atlanta! I mean, its not brazil or sri lanka, but you would have fun! LETS PAR-TAYYYYY!!!!

Ronia said...

COME TO BRAZIL MISS NEBBY BRAZIL AWAITS YOU XOXOOXOXOXOXOXOXOXOOXOX

Nebby said...

yall stop inviting me places im bout to quit school and straight up show up to ur front door

Breezi F said...

Well in that case Neb um VA be poppin'
We got Chris Brown...lol
I mean I don kno em personallybut uh yeah...see i was being convincing! lol

Fev said...

The Netherlands on #3 so you need to come visit us in Amsterdam first! LOL
And bring Will with you..i'll make him some space cake..he loves that..lmao

BNyce said...

I wouldnt even suggest you come to AZ unlessss you come in Feb for ALL STAR WEEKEND!
Its about to be fun!!!


otherwize meet me in the BAY area!!lol

Kayla said...

Can you and Drizzy pls come to TX?! it aint nuthin but Houston is wat it is

kayla said...

OH and as friends...come as friends...lol

tt said...

Nebby girl,
we can do a lil switch where you come to LA for a week and then I join you in Canada for a week cause I'm dying to go back.
I love Canada.

I have a guest room waiting for ya
lol

Leesa said...

come to japan!

Nebby said...

TT I LOVE LA!! let's do one of them house swaps or watchamacallem i'm so down!

Breezy i'm down for the VA but you HAVE to make sure Breezi is there you (Breezi) AND Chris (Breezy)..

Fev! I have a friend in Amsterdam but holla at me when its summer cuz i do NOT do freezing temps, but i do want some space cake! i want in!

B...AZ?! hmmmmm i dunnooooo not even for all star weekend :-/ just not my steeze lol i know you wanna come here tho so c'amon down (or up)...

Kayla i'm actually planning on going to H tawwwwwwwwwn ...Drizzy tho?! i can't really make him go with me anywhere ya kno, friend or no friend lol he's gonna be in LA tho so maybe him and TT can hook up there?

Leesa...i'm on my way!